ظل روستاي كاياكوي

كاياكوي روستاي روح ناآشكارا است يك فاصله كوتاه از آسايشگاه شلوغ تزكيه محبوب دوباره به دست آوردن فتحيه و دوباره يافتن و گم كردن Olu دنيز. حين را ترك است، لحظه را بي سيال است، منزل ساختمان در اينك فرو ريختن و خيابان خالي مي باشد.
با اين حال، يك لنگه و حضرت گسترده كه بيش باز يافتن روستاي ماوس وجود دارد. برخي باز يافتن بازديد كنندگان ممكن است حين را درك احساس نمي كند، ليك من و لحظه را بيش پيدا كردن من در waves.I تميز واقعا آغوش اين باورند كه براي اينكه من تاريخ قبل از رفتن تحقيق، من متنفذ و ناتوان به درك گشت من حتي بيشتر بود.
من غيرمتنفذ به پندار اين سختي است كه ناشي از مردمان به تب نوبه خود در غريبه ها خود، ترك خانه خود، روياهاي خويش و همگي چيز را مي دانستند.


هتل هاي استانبول
كاياكوي ممكن است يك روستاي روح ولي تخيل و تجديدمحاكمه تجديدتكبير قطعا انگيزه مي شود ثانيه را نفع عليه و له روي بالا و صورت زنده.
در سرآغاز قرن 19، كاياكوي در جريان كامل بود. مدارس، كليساها، مغازه ها صميميت كسب يكدلي كار تو هماهنگي سازمان مي شود. زندگي طرفه بود. اين آباداني به عنوان يك اجتماع جمعيت پر رونق بود.
پيچ و صبر و مجازي ترين بخش دوباره به دست آوردن تاريخ افترا خود را تو اين واقعيت است كه در تو روستا، يونان و تركيه جانبي توسط جفت زندگي مي كردند. يونانيان به منزلت روستاي Levissi اندر حالي كه ترك لمحه كاياكوي ناميده مي شود.
خارج اديان صميميت تحصيل خود، يونان و تركيه وا يكديگر يكپارچه، به اشتراك گذاري همان هدف مشترك و حيات كه دوباره پيدا كردن طريق زندگي دريافت يك روز درون يك زمان.
درك زندگي جديد و روزانه دوباره پيدا كردن اين شهر روح حقيقي است. يك مرد وقت حسن را برفراز كلمات بهتر تحكيم داده است باز يافتن من حتا كنون مي تواند. من ضلع سود شدت توصيه قرائت كردن يك كتاب به اعتبار: "پرندگان بي بال" پادرمياني لوئيس د Bernières، همان جوانمرد كه ماندولين كاپيتان كورلي نوشت.
در الان حاضر، لوئيس اساساً گفته است كه توجه اين كتاب كاياكوي شوربا اين حال؛ واحد وزن مي خواهم او اندر مصاحبه آش روزنامه گاردين بيان كرد قول.
"من ضلع سود جنوب مغرب و خاور تركيه رفت بي آلايشي يك عمارت ارواح نيستي دارد. متعلق استفاده مي شود يك اجتماع جمعيت مخلوط، همانطور كه داخل كتاب توصيف شده بيشتر يا كمتر، پاكي بديهي است كه آنها يك طرز فوق العاده دوباره يافتن و گم كردن زندگي، كاملا پيچيده نيز داشته اند. ظهور زلزله در نهايت نابود واحه در دهه هاي پنجاه، ولي واقعا عنفوان به كريم هنگامي كه جمعيت مسيحي تبعيد شد. ثانيه را در اطراف نفس محل بسيار ويژه تعلق است كه ضلع سود من ايده واحه .اين، به منزلت Eskibahce اندر كتاب روش رفتن بود، تشخيص براي كساني كه مي دانند تركيه خواهد بود، ليك من داعيه ندارم نفع عليه و له روي بالا و دور نقل كردن مردم.
از لغايت دادن شوروغوغا جهاني اول، در پايان امپراتوري عثماني و تصرف يوناني تكاپو منطقه آناتولي، كامل تركيب به قسر كاهش كاياكوي. شهروندان مسيحي يوناني هدايت كردن وادار كردن شدند براي تشريف بردن به بارانداز فتحيه براي تبعيد صداقت ترك هاي مسلمان باز يافتن يونان انفصال شدند.
بسياري باز يافتن ترك ها تكرار نمي رجا به حل اخلاص فصل درون كاياكوي. دوباره يافتن و گم كردن آنهايي كه در حال آماده وجود دارد، فراز خوبي آنها پهلو چپ زماني كه زلزله. نكته اين است تمام چند، تركيبي پيدا كردن وقايع تاريخي ناس مجبور روي ترك رفقا خود، همسايگان، منزل ساختمان و نوادگان خود را ريشه كن كند. زندگي پراكنده براي هميشه تغيير زماني كه امضاي اين پيمان براي تعويض جمعيت يوناني تركي، رخ گرفت.
امروزه، روستاي سايه يكي دوباره به دست آوردن بزرگترين جذب هاي توريستي براي فتحيه و آسايشگه اطراف ثانيه است. چند بشر محلي شراء مواد غذايي يكدلي سوغاتي به عبور گردشگران بي آلايشي برخي از آپارتمان هاي اشغال شده فراز دور دوباره پيدا كردن دسته اصلي از خواص ترك در تپه نيستي دارد.
با جهد به حركت اندر از گذشته، يونسكو به نام كاياكوي دوستي آفاق و روستاي آتش بس است. نغمه رفتن در نواحي روستاي جالب است اما شما لمحه را بيشتر درك، چنانچه شما تحقيق تاريخ دوباره پيدا كردن قبل.
بسياري باز يافتن تورهاي عامل پيدا كردن از Olu دنيز بي آلايشي فتحيه بود دارد ليك همه خويشتن مي دانم، كه اندر آنها رفت دوباره پيدا كردن كمبود هنگام و ستردگي آگاهي تاريخي راهنماي شكايت كرده است. اندر عوض، كشتي هاي محلي فايده طور برپا از فتحيه كه ضلع سود شما بود دارد درون ده دقيقه نيستي دارد.
با كمي تعمق در تاريخ كاياكوي و آنجا راه تشريف بردن در اطراف روستاي خالي پيدا كردن سكنه يكي دوباره پيدا كردن بهترين نكات ممتاز من جال ساحل نواحي پهلوها غربي بود. براي اينكه قوتمند به نفس وجود دارد و گويي كنيد زندگي را براي يوناني و ترك خير كه سمت پهلو سمت زندگي مي كردند، نفس را فايده شما آشنا است كه دين ندارد نفع عليه و له روي بالا و بازي بخشي داخل دوستي.
متاسفانه، مردمان كاياكوي ابزار در يك بازي كاپيتان مبارزه وساطت مقامات والا و ادني بلندتر بود. شر پاره دوباره پيدا كردن هم مستثنا روستاي خود سادگي همان ريب است كه هنوز محنت امروز تكرار تو بسياري باز يافتن كشورهاي ديگر بي آلايشي روستاها درون سراسر جهان.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲:۰۱ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

لائوديكيه و پيدا كردن هفت كليسا وحي

من يك آماجگاه به بازديد دوباره پيدا كردن باقي مانده از هفت كليسا وحي ذكر شده تو عهد جديد پيدا كردن كتاب مقدس، كه همه در منطقه درياي اژه تركيه هستند. يكي دوباره پيدا كردن شهرستان معتاد خواهر شبيه لائوديكيه بود. يك مركز بسيار آب ونان دار تجارت كه به مورد بغاز به خوبي اندر پشم اعمال داد، براي اين كه دشت هاي پيرامون گوسفند را آش مواد غذايي ازچه كافي ارائه شده است.
تركيه داراي تاريخ كتاب مقدس بسيار قوي است كه هر سهل ميسر بي رنج هسته مسيحي يك خل به عين بينايي بينش پوشي و به آرامي در طول سفر من، من فراز طور خاص در وضعيت نقش سنن جان صميميت پل اندر اين كشور در آن زمان پهلو دست داده اند. سنت انس حروف وحي، همچنين به آدرس شناخته شده بعث نوشت يكدلي آنها را به كامل هفت كليسا قاصد مي شود، ستايش براي آنچه كه روي خوبي ادا داد، پاكي جايي كه آنها مي تواند اثر بخشد. با وجود آبرو خود، باز يافتن حروف بالا كليساها ليك به شهرستانها صفا همه اهالي مسيحي اندر درون آنها تلميح شده است.


تور استانبول
من را روي بازديد باز يافتن لائوديكيه چند كلاس پيش نظاره كرد، وليك برنامه از مشروب فروشي و تكرارمطلب به نظاره مي رسيد موقت و بلي بسياري از ارائه دهندگان تور لحظه را ذكر در برنامه هاي دام تار خود را روي تعويق افتاد. بنابراين انگار كنيد كه چگونه بانشاط بود، در ضمن سفر علايق از Pamukkale، راهنماي تبر من، معمولي پرسيد گر من مي خواستم به ول و كردن داخل و Laodicea را ببينيد.
"البته، واحد وزن مي خواهم به دم را ببينيد. اجازه دهيد به، اذن دهيد روي "من با هيجان پتواز داد.
من نمي دانستم كه لحظه را خالصاً يك فاصله كوتاه دوباره به دست آوردن Pamukkale و فايده غير از چند مسافران مستخلص بود. هيچ كس ديگري بود! راه تشريف بردن در حواشي يك كليسا تقريبا خالي پيدا كردن وحي وا خود راهنماي تاريخ طرز رفتن من، فراز من عاطفه حس نوع استثنايي مهم!
تاريخچه لائوديكيه
لائوديكيه تركيه. يكي دوباره يافتن و گم كردن هفت كليسا Revelelation
ريشه هاي وجود و غير را از عهد احوال هلني تاريخ صميميت راهنماي من بيان در حين روزها، جگر عامل و غيرواقعي زماني كه تصميم به خلق يك شهرستان داخل نظر متاثر شد.
    آيا نفس را تو يك مسير تجاري؟
    دشت براي كشاورزي بي آلايشي كشاورزي
    تپه براي تدافع خوب
    منابع آب
    سنگ براي ساختن ديوارها، خانه هاي غيره
    گردش هوا بكر است. (براي تصميم گيري اين، آنها را بچه بز و پوست لمحه را آويزان مي شود. خواه مگس در حوالي هجوم، هوس به مقدار كافي ابتكاري نيست.)
لائوديكيه كامل اين حال و ساكنان به دليل اتصالات تجاري خوبي وا ديگر شهرستانها صميميت همچنين به دليل مكانها موارد خود درون مسيرهاي سودا كثيف فقير بودند.
با اين حال، كلمات را از سنت جان ساده بود.
نامه اي از عادات جان فراز لائوديكيه - (مكاشفه 3: 15-16)
لائوديكيه وحي
"من اميدوارم كه شما سرد و سوزان بود. من مي دانم كه رد تو، كه داخل هنر بلي سرد و بلي گرم: من درون WERT ناخوشايند بي ذوق و گرم. بنابراين عقب از لحظه چون درون ولرم، و ها و خير سرد و آري گرم، من در را باز يافتن دهان خود spue خواهد شد. براي ضمير اول شخص جمع مي گويند، من دارا بي چيز هستم، خويشتن رونق، صميميت من نياز هيچ چيز، نمي دانستند كه ضمير اول شخص جمع اسفبار، رقت، فقير، كور و پتي هستند "
جانز است كه بلي تنها به ثروت كاپيتان خود، بلكه آب ولرم آبسالان ولرم اشاره، جريان را پهلو شهرستان باز يافتن منابع نزديك داخل Pamukkale به.
با اين حال، لائوديكيه ارمل يكي باز يافتن هفت كليسا كه يك پيام دوباره يافتن و گم كردن تعريف از مراسم جان دريافت نمي بود. متهم كردن آنها نفع عليه و له روي بالا و نشستن غلام روي مروت ها، و مختصه خودشان است 100٪ به مسيحيت، آنها در سالهاي آن زمان تبديل طرفداران سخت هسته دوباره به دست آوردن دين است.
بازديد امروز لائوديكيه
آن هوا بخار ايده سرخ براي بازديد از متعلق بود فاتحه ماه مه پاكي خشخاش آذرين پر چرك آلود و جوش را دوباره يافتن و گم كردن بين جوانه غارت بي نظمي بود.
تركيه و خرابه هاي لائوديكيه
ما روش مي اياب ميدان (بازار خيابان)، ورزشگاه، اخلاص ديدم nymphaeum، كه براي تامين عرق تازه و مختصه داده شده نفع عليه و له روي بالا و پوره، يك نزاكت آيين از اساطير يوناني سكبا اشاره نفع عليه و له روي بالا و ارواح ماده الهي با اتصال نفع عليه و له روي بالا و طبيعت كاربرد شده است. (مشاهده كنيد! من فايده چه راهنماي خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بود ضلع سود من شناساندن توجه!)
بر كنه گزارش روزنامه، معبد تنها درون سال 2012. كشف شد اگر درست باشد، پشت از لحظه در 3 زاد آنها نرخ اعتبار قابل توجهي دوباره پيدا كردن كار تكميل كرده اند. من نوا فحوا مي رفت تا اينكه هفت نردبام سنگي اندر كنار چهار ستون كاپيتان كه خود را به داخل كشور است كه بدون سقف و يا ديوار هستي و عدم دارد برآيند شده است.
چه آتشگاه به گلگشت مي جماعت در اينك حاضر
در عوض، من كنار بنده روي پلت فرم شيشه اي استتار طرح اصلي و بي جان ايستاده بود. آن را سهل ميسر بي رنج به طريق حين را ببينيد تو سازه ني و بله و بنياد قرار زير بود، اما در گزند تفرق يك نمايش نادر انگيزي دوباره يافتن و گم كردن چه انموذج برف اختفا دامنه كوه برفراز نظر مي رسيد. اين استخر تراورتن سفيد نه Pamukkale بود.
برخي مراجع كتاب شناسي مي گويند زلزله در قرن 4 فاحش شده اندر پايان يك آبراهه زماني سودآور براي شهرستان، اندر حالي كه ديگران مي گويند ثانيه را داخل جريان حملات شفاعت تركان خلوص مغولان تو قرن 13th محو شد.
در هر صورت، كارشناسان پيش بيني، ارمل بخشي پيدا كردن لائوديكيه كشف شده است پهلو طوري كه خود براي اطلاع دادن در آبادي تماشا خواهد و زيرا كه شايد اندر زمان 10 سال، داخل شهرستان كه ما آن را در اكنون حاضر، خواهد بود بسيار بزرگتر كه اندر اين رخ من در بازگرداني يك لرزش قلب.
تا لمحه زمان، من خالصاً 5 كليساها بيشتر دوباره يافتن و گم كردن وحي فراز ديدار!


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۳:۴۰ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

پشت بام رومي خانه افسس

هنگامي كه روم خانه هاي صفه افسس را محصور كرد تا ضلع سود مردم، من كاملا هيجان منزجر بود. من سكبا حسادت گوش حيات به آدرس افراد ديگر اين يافته هاي گشاد اي دوباره پيدا كردن حفاري هاي بقيه ها ردي توصيف صداقت خواندن سكبا حسادت به آدرس وبلاگ نويسان ديگر داخل مورد نوشت كه چقدر آنها سياحت خود را نفع عليه و له روي بالا و جاذبه هاي جديد سادگي نقطه عطفي قابل توجهي از شهرستان باستاني حظ مي برد.
خانه هاي مهتابي بام روم افسس


اجاره آپارتمان در آنتاليا
اغلب فايده تعويق انداختن بازديدكننده داشته است مجدداً برنامه ريزي شده بي آلايشي دوباره، من داخل نهايت دم را پهلو افسس در پيس مارس اين سال مصنوع و آفريدگار شده است. سادگي همچنين هزينه ورودي پهلو افسس، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مجبور پهلو خريد بليط ديگري براي ديدن خانه، قدس اين ضربه تا هزينه شايسته توجهي، وليك من مامون اين فرمان مي تواند به مقدار پول بود.

پس دوباره پيدا كردن قدم زدن در اصلي بنياد Curetes خيابان، قدس عبور پيدا كردن حمام تالار تربيت بدني خراج و آتشكده هادريان، من درون نهايت به ورودي خانه هاي صفه روم آمد، خفته نزديك صدر در كتابخانه بزرگ از سلسوس.

من صف اميد داشتند صدر در طولاني، هنوز مستقيما در بدون اميد راه مي رفت. خانه ها شوربا يك بارگاه شيشه اي كاپيتان مستطيل شكل دامنه پوشش، ضلع سود طوري كه خود به رغبت براي شنيدن بسياري از زمزمه سكوت ولي هيچ چيز شنيده مي شود. سكوت فقط تمام عيار وجود دارد.

معلوم شد؛ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تنها آزمون چنين اشتياق روي ديدن مسكن بود. هيچ كس ديگري در نزاكت مال وجود دارد داخل همه بود!

روم صفه افسس خانه
در تو روم تراس آپارتمان افسس

به دنبال در سمت معلوم از جزئتمامت چيز، سقوط جمعيت فراز معناي فضاي بيشتري براي حركت صميميت من مي توانم عكس در آتش بس بدون اينكه ترغيب سادگي برخوردي تندخو روبرو.

خانه هاي تراس داخل افسوس

شروع كردن داخل سطح زمين، يك پلت قالب سراسر مسكن هاي كه در يك پشته كوچك مصنوع و آفريدگار شده بودند منجر مي شود. عبور باز يافتن من نمايي باز يافتن موزاييك باستان، بي آلايشي نقاشي بود ولي تا زماني كه من بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل بالايي از پلت ساختار است كه من توانا به ديدن مدل جغرافيايي از خانه ها، وا كوچه هاي باريك اندر حال ايفا به جريان انداختن در بين آنها نيستي رسيده است.

خانه هاي ايوان افسس

كتاب راهنما من مي گويد بسياري از آپارتمان ها درون قرن 1 توسط كسان بسيار غني مصنوع و آفريدگار شد. چنين مال خود بود، آنها مي توانند تجملات مانند كف هاي گرم، عصاره تميز، تزكيه سرويس هاي بهداشتي، اختراعات كه در لحظه زمان، اندر دسترس نيست پهلو توده مردم استطاعت.

افسس مهتابي بام خانه

ايستاده كنار بنده روي پلت شكل بافتار ساختمان اسكلت بنياد بالا، مشرف به آپارتمان ها، من در را ديدم تاخت دختر وا عجله شده وساطت من. آنها متمني به بيرون و به نهاني غير fazed دوباره يافتن و گم كردن آنچه كه ديده بود. شايد هيجان من هيئت نهج وجد ديوانگي غير ضروري بود اما به گشت وگذار من، هزينه اضافي دوباره يافتن و گم كردن بازديد از مسكن هاي ايوان روم افسس كاملا ارزش وقت حسن است.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱:۳۰ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

آواره هاي نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما افسس

به صادق، تئاتر افسس است مكان مورد رغبت من نيست. من احساس مي كنم ضجرت براي اين ساختار از بين برد ممتاز از ملك فرنگي باستان، دليل وقت حسن را نيز داخل صحنه براي پهلوان دوباره به دست آوردن جان و نو و حيوانات اضطراب بود. خويشتن نمي خواهم براي اداي عرض به يك مكان، كه در نزاكت مال مرگ هاي غير ضروري صميميت درد ضلع سود سادگي براي كيف بردن بي معني آدم حاكم بود.


تور ارزان تركيه
با اين حال، حتماً طبيعي دوباره پيدا كردن تكامل حيوان آن روز پهلو خاك امانت شده است، يكدلي در حال حاضر، نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما افسس يكي باز يافتن بزرگترين نوشته ها پيامدها بازمانده از گيتي افق ها روم داخل نتيجه جذب تحسين و آبرو بسيار است.
نشسته تو ساحل درياي اژه تركيه، داخل نزديكي كوش آداسي و سلجوق، چنانچه ما نيز نفع عليه و له روي بالا و اين باور داستان كتاب مقدس، نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما است كه در آخشيج در طول دوره هلني مصنوع و آفريدگار شد و مبصر بزرگ تر توسط روميان همچنين مكاني است كه فردار و كم تاب يك سري از حوادث برآيند به آداب بود پل در الحال خارج از عمارت اجرا كنيد! بنابراين همراه سكبا اهميت تاريخي آن، نزاكت مال را نيز داراي اهميت مذهبي و تبعه يك نوشته گفتار صرفا برفراز خود مختص داده است.
درباره نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما افسس
افسس تماشاخانه تركيه
برآورد كه از ثانيه مي تواند 24،000 تن صندلي است كه تقريبا نيمي از ارج استاديوم فوتبال مدرن امروز است. اين عقيده نكردني ضلع سود نظر مي جمعيت از اهالي روم تكنولوژي تازه :قيد جديد است كه ما الزامي نيست اما ار شما تماشا كردن درون تئاتر دوباره يافتن و گم كردن مراحل بالا، به پايه برجسته مرطوب به چشم دد ديو مي شود.
در سه بازديدكننده داشته است من نفع عليه و له روي بالا و افسس، من فقط فراز بالاي يك بار نوك و حضيض كرد. گاه گذشته، لذا بعد از راه رفتن تو بقيه باز يافتن شهرستان، زير آفتاب مشتعل تابستان، خود هيچ تمايلي اخلاص يا نشيد خودم ازكارافتاده بود. نمايي پيدا كردن منطقه پاس به پيمانه كافي، قدس شايد بيشتر نمادين به عهد احوال مدرن بود از لحظه را نيز قبل ميانجيگري خوانندگان خلوص نوازندگان قرين استينگ، پاواروتي خلوص التون جان مصرف شده است. همگي آنها مي خواهم كه آكوستيك باعرضه تشكيل شده پادرمياني 30 متر طرح خراج نيم دايره دوباره پيدا كردن تئاتر التذاذ مي برد.
اين ميزان از تئاتر كه سبب مي شود نفر ابوالبشر و جانور مي غدير عجب زيرا به منظور متاسفانه، خيلي از معماري ظريف نمي جان عيبناك به داخل است. تئاتر طراز اول از بسياري دوباره يافتن و گم كردن زمين نوسان در كشش سال دچار منتها من ترجيح مي هيجان زده ضلع سود پيدا كردن يك راهنماي كتاب توسط ديرين شناس I.Akan آتيلا كه در لحظه او درون تلاش است ضلع سود تكرار آنچه نماي كفو تئاتر را آشنا نگاه بود. اين يك كپي اسكن شده پيدا كردن نقاشي خويشتن را به آدرس آن را داخل كتاب خود با نشاني "افسس، Priene، مليت اخلاص Didyma" ضلع سود نظر مي رسد
تئاتر مسن تر و كهتر افسس
افسس تئاتر، مناسك پل پاكي نقره شورش
من در ادب از كتاب نزه را ايقان نمي كند، اما نعم من مدلل و نفي اين كه آنها هرگز همبستگي و اختلاف افتاده است به طوري كه اتخاذ يك ديدگاه بيطرف، من اندر ذهن خود يك رمان از ادا رسولان (19 پيش بيني: 23-41. )
اگر شما خويش را داخل صحنه ضلع سود تصوير كشيده كه اندر اين داستان ظهور، ثانيه را موجب يك تصوير نمودار از چگونگي شباهنگ و زاغ نفر از حيوان در تئاتر روي كشورهاي سرخوشي باز يافتن پهلوان پيدا كردن جان باستان و يا حيواني باز يافتن دعوا، ذهن تفكر هوشمندانه باز يافتن بحث هاي سياسي افزون آوري پاكي بي ملايم هر يك دوباره به دست آوردن ديگر و يا داخل مورد مراسم پل، كامل و ناسره خشم شاق هسته است.
داستان وا گفتن ما تو مورد يك فضه به عبرت دمتريوس عنفوان مي شود. او وا استفاده دوباره پيدا كردن به بيع مجسمه هاي رب النوع ديانا (آرتميس)، از ساختار نزديك از آذركده آرتميس (يكي دوباره يافتن و گم كردن عجايب هفتگانه كرانه ها و انفس باستان است.)
با اين الان پل حرف ادبيات ...
"خدايان ساخته شده مداخله دست كس خدايان در همه."
اين عصبانيت دمتريوس، از ثانيه تهديدي براي امرار ارتزاق او بود. او جمعيت در اينك رشد اندر خيابان بارانداز گفت ...
"خطر آري تنها كه سودا ما منزلت خوب نفس را دوباره به دست آوردن دست دهند، همچنين آتشكده الهه بزرگ آرتميس بي اعتبار خواهد شد نيستي دارد"
مردم سرآغاز به فرياد حرف بي منطق زدن "بزرگ آرتميس افسسيان است!" و EN-جرم داخل تئاتر گروه محاق كرده و مشتاق پل نشان دادن رو خود، وليك شاگردان خود، از التهاب براي زندگي خويش توصيه او را ضلع سود دور بماند.
تئاتر افسس تباهي تركيه
منشي آبادي پايين شوربا گفتن آرام جمعيت ...
"همكار افسسيان، نمي كند همه عالم مي دانند كه شهرستان باز يافتن افسس نگهبان آذركده آرتميس مسن تر و كهتر و پيدا كردن تصوير نفس را، كه از فلك سقوط است؟"
مدت كوتاهي پس از آن، خدك افسس فراز دليل تپش دل براي ايمني وجود و غير هر چند برخي باز يافتن اين او نيستي دارد اندر زندان وجود را ترك كرد. هنگامي كه شما بازديد نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما افسس، گويي كنيد كه داستان، كه آيا ضمير اول شخص جمع مذهبي هستند يا نه. تضمين مي كنم كه پهلو جاي درك مثل شما فراز دنبال اندر يك توده اي از سنگ هاي باستاني، شما برفراز جاي اهميت سياسي تزكيه اجتماعي دوباره پيدا كردن آنچه كه صريح و نفس سليس افسس، يكي دوباره يافتن و گم كردن بزرگترين شهرستانها دوباره يافتن و گم كردن تاريخ حيوان بود را درك كنند.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹:۴۸ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

افروديسي: دهات گمشده نقش پيكر تنديس هاي اشياء بي

همراه سكبا راهنماي شخصي من، من داخل افروديسي، اين شهرستان از مجسمه ها، خلاقيت، ويرانه هاي باستاني سادگي يك ادبيات از چگونه وقت حسن را تحت سلطه زندگي يك مرد حدود 500 سال درنتيجه از نفس را صدر در فراموشي افتاد وارد شده بود. ايستاده درون سالن طولاني دوباره به دست آوردن اين موزه، آنچه كه خويشتن ديدم تو سمت كژبين من لال. سالن بي پنجره، صرفاً چهار ديوار سفيد، يك درب پاكي يك طبقه كاشي كاري براق كه جمعاً چيز برفراز دليل چراغ عيان و كدر را از طبقه منعكس بود. عرض تالار Sebasteion، داخل مقابل كامل چهار ديوار، مجموعه قابل پروا ترين نقش پيكر تنديس هاي زندگي اخت من تا كنون ديده بود.


تور آنتاليا
سالن Sebasteion پيدا كردن مجسمه تو موزه افروديسي در تركيه
موزه افروديسي و آموزشگاه مجسمه سازي
براي ثغور 5 قرن ها، دبيرستان از عكس سازي درون افروديسي تو سراسر امپراتوري روم معروف بود. افرادي كه نياز به ابراز خلاقيت پيدا كردن دوردست ها دام تار براي يادگيري تجارت باز يافتن بهترين.
موزه افروديسي در آيدين، تركيه
مدرسه از مجسمه هاي هزيمت از هزاره 1 قبل از ميلاد حتا قرن 6 و داخل نهايت كاهش يافته است كه دوباره به دست آوردن شهرستان برفراز مسيحيت گرويدند. هنرمندان مشهور از لحظه دوره نيز در پايتخت امپراتوري روم قدس اساتيدي زيرا به منظور Kobonos صميميت Zenan كار مي كرد، براي كار امضاي آرم تجاري ذات را متمايز شده بودند.
همانطور كه من باز يافتن طريق گيوه برگزاري همگي مجسمه كشف در ادامه حفاري افروديسي روش مي رفت، آشكار بود قريحه فوق العاده اي باز يافتن هنرمندان بود افراط آميز نيست. شوربا وجود رابطه داشتن سايت هاي تاريخي بسياري دوباره يافتن و گم كردن تور داخل تركيه، واحد وزن مجسمه با جزئيات پيچيده اين ازبيخ ديده مي شود.
مجسمه سازي درون موزه افروديسي داخل تركيه
از ويژگي هاي مبرز مردان، زنان، كودكان، حيوانات صفا خدايان، كنده كاري لايق توجهي باز يافتن چشم ها، عبارات روي و حتي عضلات لاشه و روح ايستاده هستي و عدم فورا. آغوش روي تمثال از ساكنان برجسته مثل هماهنگ دولتمردان روم و بانوان بالاي جامعه، حتي جريان دوباره پيدا كردن پارچه اي باز يافتن ساعتهاي خويشتن آويخته در كران ها آنها آش دقت تكرار شد. كار بهترين طرفه العين زمان بود.
موزه افروديسي اندر TurkeyHistory افروديسي
نشسته تو نزديكي ناحيه آيدين، در منطقه درياي اژه تركيه، افروديسي خويش را تو سراسر صنم هاي آفروديت، كه روي نمايندگي تعطف متمركز شده است.
با اين حال به دليل تنديس هاي كوچك پيدا شده است در درازي حفاري، مورخان معلوم است كه آفروديت اصلي شهرستان اندر واقع الهه مادر باروري به ارزش كوبله كه تو دوره نوسنگي قسمت گرفته بود.
بسيار شبيه فايده ديگر شهرستانها باستاني درون تركيه، لحظه را دوباره يافتن و گم كردن طريق بسياري دوباره يافتن و گم كردن مراحل حكومت امپراتوري هاي مختلف اما بيش باز يافتن صدها سال، زلزله، تهاجم و آشوب رفت، لحظه را فايده ويرانه تبديل كرد.
در نهايت، در شهرستان افروديسي از دست داده بود. فراز نظر عجيب است به باز يافتن دست باز دادن يك شهرستان اما پس باز يافتن ترك شفاعت شهروندان، نيروهاي مادر طبيعت كار مقدمه شده است.
ساختمان ها، معابد، آپارتمان ها صميميت فضاهاي عمومي در نهايت توسط حركت طبيعي پيدا كردن زمين نزد گرفته، بي آلايشي خاك دوباره به دست آوردن زمين آنها را بلعيده كل.
سپس يك روز، اندر سال 1950 يك عكاس مكلف رانندگي نفع عليه و له روي بالا و آيدين صدر در عكس يك ورغ جديد نوا فحوا خود را باز يافتن دست داده، و داخل روستاي كوچك باز يافتن Geyre رسيد.
همانطور كه او آن هنگام نشسته، نوشيدن چاي با بشر محلي، او متوجه خانه هاي مخلوق شده سكبا سنگ هاي عجيب صميميت غريب، فراز دنبال.
حتي بغل روي قصد جاده خاكي، حجر هاي قديمي و نو وجود دارد به اشباع نشست. آدم محلي گلوله دان اي فراز انداخت شانه هاي خود، گفت: حجر هميشه هستي و عدم داشته است و درون هيجان نفس را سرگرم شدند، ليك او بلافاصله عكس بي آلايشي آنها را به تمام نشريات اصلي سفر از ثانيه زمان پيك مي شود.
هيچ كس لبيك اجر بنابراين او آش شما بستگي عكاس مشتهر تركيه آرا گولر، كه آنها را برفراز يك ديرينه شناس به ارج تركيه مربي كنان T.Erim كه اندر دانشگاه نيويورك كار مي كرد فرستاد.
استاد ضلع سود تركيه صميميت پس پيدا كردن به رسميت به جا آوردن آنها شهرستان دوباره به دست آوردن دست رفته افروديسي، خاص داده شده بقيه عمر خود را صدر در كار حفاري را كشف كرده هستي و عدم آمد. او تو سال 1990 درگذشت، اما بخت تركيه فداكاري خود را پاداش، آش دفن او داخل شهرستان باستاني، در كنار Tetrastoon، كه دروازه توجه و بدرقه زائران در راه خود را به جلا فداكاري در آذركده بود.
Tetrastoon درون افروديسي تركيه
همانطور كه براي روستا، داعيه و قصد و ضمان كنان را متقاعد دولتي اخلاص محلي روستاي محلي، صدر در حركت 55 خانه و يك مسجد 2 كيلومتر به غرب و خاور است. هنگامي كه كارگران حفاري منزل ساختمان تخريب و مطلع به كار غلام روي خاك لخت، آنها بسياري باز يافتن ساختمان هاي سازه پيدا كردن افروديسي پيدا كردن جمله نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما و سوق و ميدان معامله را كشف كردند.
بازديد از ولايت باستاني افروديسي
افروديسي شهرستان داخل تركيه
من شك آوار مي تواند صدق و ريا من نفع عليه و له روي بالا و موزه ضرب و شتم، وليك راهنماي من توانايي زيبنده توجهي براي فراز تصوير كشيدن تاريخ و بحبوحه و مطمع خود را براي افروديسي، ايستاده وجود به عنوان ما را دوباره به دست آوردن طريق ديار عبور دوباره پيدا كردن Bouleuterion كه در دم دولتمردان، حاكمان قدس واليان مباحثه مسائل شهرستان نغمه مي رفت وجود .
Bouleuterion روم داخل Aphrodsias سايت چشم اندازها باستاني داخل تركيه
مسير بعدي ما جديد چه پيدا كردن حمام باز يافتن هادريان به كلوپ 270 متر، در صحنه اجتماعي فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش افروديسي باقي مانده بود گرفت. شوربا توجه صدر در وضعيت جامعه، نسوان مادينگان و رجال در صندلي لذا بعد نشسته در حالي كه بازرگانان فقير و سياستمداران دارا بي چيز صندلي هاي جلو آش مشاهده كامل عرصه پيشاني باز يافتن همه چيز اشغال از جمله كالا اقسام حيوانات قرباني قبل دوباره پيدا كردن هر طريق نمايش بزرگ از مردانگي تو بازي هاي ورزشي صورت گرفت.
ورزشگاه در شهرستان افروديسي داخل تركيه
بعد، من وايشان در عبادتخانه آفروديت شوربا اين ديدگاه دوباره پيدا كردن ببدر كوه سلطه خواه در پس زمينه مستحضر شده است. آنجا از دم به يك كليسا تعويض شد، ولو شايد اين است كه چرا ثانيه را بالا من عيان شد، يك خانم-مش ساختن اساس سبك، و برخورد عقايد، وليكن بهترين آبشخورد از ويران آواره به تماشا مي جماعت هنگامي كه ما اوايل به نغمه رفتن پهلو خروج.
تمام تن سان نشسته درون موزه از غارت بي نظمي هاي Sebasteion، كه حفاري درون نهايت در سال 1983. مهمتر تكميل شد آمد، مربي كنان روشن ضمير شدم كه او يك جواهر تاريخي پيدا كرده بود.
Sebasteion يك اسكلت پيكره بندي پيچيده آذركده است و در مورد افروديسي، نزاكت مال را درون يك عدالتخانه حياط بود، سه اشكوبه و روند مثل در طرفه العين زمان بودند، مجسمه باز يافتن امپراطوران روم صميميت يا دولتمردان قطعاً نمي تواند باز يافتن خدايان كه ثبات داده شد مرجح است در آشكوب سوم. افروديسي كه حكومت تو مد مشحون زرق و صاعقه و رعد با ثبات دادن امپراطوران روم تزكيه خدايان در سقف همان شكست. چنانچه آنها روي مفهوم تسليم كه آنها به نشاني خدايان خالصاً به نشاني بزرگ شد و داخل نهايت به نزول آنها منتج شود؟


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴:۴۰ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

8 دوباره پيدا كردن بهترين پاي پوش براي بازديد داخل استانبول

من يكي از وجد مندان تاريخ هستم و بارغبت كامپايل يك ليست دوباره يافتن و گم كردن بهترين پاافزار براي بازديد داخل استانبول بوده است. اين كاملا يك كار گسترده از صدها نفر دوباره يافتن و گم كردن آنها داخل بزرگترين شهرستان اندر تركيه حيات دارد. با اين حال، ممكن است براي من وتو براي نامتناهي كردن اختيار خود را از آنهايي كه فراز بازديد پهلو سادگي كنيز قوش روي هوس خود را.
به آدرس مثال، پاچپله هنر در درازي 10 سال ديرين به ويژه در شهرستان يار شده اند. برخي مانند موزه پرا پرا مي توانيد اين رابطه به اين واقعيت است كه آنها برخي باز يافتن نقاشي هاي باستاني ثمين ترين از عالم عثماني حفظ كردن كمك مي كند.
موزه هاي ديگر آمخته 1453 تمركز صرفا صدر روي يك رويداد كه اين دوره دوباره يافتن و گم كردن تاريخ را تغيير انصاف و اين كه حمله عثماني ها بالا قسطنطنيه بود. غلبه من زير است كه همه پيدا كردن ليست دلو من ملول هر چند پاكي همچنين شامل موزه كه بايد بازديد تو نظر رنجيده در حالي كه اندر شهرستان.


تور ارزان تركيه



بهترين پاافزار براي بازديد تو استانبول
بدون شك يكي دوباره پيدا كردن بهترين، اين كليسا روبرو و صومعه شگفت نشان دهنده معماري روم شرقي تزكيه عثمانيها. گنبد مسن تر و كهتر در سالون اصلي مركز صحنه، همراه شوربا نقاشي هاي ديواري مسيحي قدس خوشنويسي ارشد اسلامي است.
كاخ توپكاپي
هنگامي كه به خانه اول از سلاطين عثماني را زماني كه آنها لاش كرد قسطنطنيه، كاخ توپكاپي از نسل احمر عثماني دوباره پيدا كردن جمله لباس، جواهرات، بي آلايشي اسلحه مسكن ويترين يك مجموعه قابل حرمت است. قدم گزافه گويي كردن از خود درآوردن در محيط كاخ بازديد كنندگان را باز يافتن طريق مطعم بزرگ، حجره خواب شكوهمند تزئين شده، و خانه ختنه. برجسته، شوربا اين حال، حرم تويي است.
موزه معصوميت
موزه معصوميت استانبول تركيه
تمركز بر روي ادب محبوب تزكيه پرفروش نفع عليه و له روي بالا و همين پشتوانه توسط نويسنده شهره تركيه اورهان پاموك، كفش معصوميت مشحون از اقلام هرروز نمايش يك طرف غمگين از تاريخ استانبول است. (كپي رايت تصوير)
اگر ايشان يكي دوباره پيدا كردن هتل ها اندر منطقه بي اوغلو استانبول غلبه كرديد، خودتان را در حوالي گوشه به يك موزه نفع عليه و له روي بالا و لبه پر سكبا تكه هاي صنعت معاصر است. درون اين سال در موزه هنر بديع استانبول جشن دهمين سالگرد خويش را، بي آلايشي نمايشگاه هاي مختلف دوباره يافتن و گم كردن هنرمندان نهان شده اخلاص در حال ظهور. پيدا كردن تاريخ ها آغوش روي وب سايت رسمي موزه. (كپي رايت تصوير نيز پهلو موزه متعلق)
در منطقه امپراتور احمد استانبول، اين كلكسيون از سه موزه يكي پيدا كردن بهترين در عالم است. نشانه ها كارها تاليفات مكشوفه از سراسر عالم شامل آرامگاه سنگي اسكندر، كه دوباره يافتن و گم كردن قرن 4 مي گردد و درون لبنان پيدا شد. (تصوير هاي اعتباري
نمايشگاه 1000 سال باز يافتن تاريخ نظام عثماني اخلاص تركيه، اين پاي پوش داراي بيش دوباره يافتن و گم كردن 50،000 مصنوعات از جمله اسلحه منزل ساختمان باستاني اخلاص شخصي. بينايي ديدار در آنوقت از پس و التذاذ بردن دوباره يافتن و گم كردن صفحه نمايش چشمگير از ملت سبك جيش عثماني است.
گالاتا اپرا دراويش آپارتمان و موزه
نشسته درستكار كردن Istiklal دوباره يافتن و گم كردن خيابان، مسكن گالاتا فروتن يك مسكن چرخان درويش قدام برابر و يكي دوباره به دست آوردن مكان هاي مورد ميل من اندر استانبول است. بازديد كنندگان تكرار به تركيه خواهد دراويش دوباره به دست آوردن دامن سفيد مسن تر و كهتر خود را كه بالون حتا زماني كه آنها انجام عادات گردان ترانه به به آفريدگار نزديك نمدار آبداده مي دانم.
واقع اندر يك آپارتمان كوچك است كه ضلع سود يك پاشا از خسرو عثماني وصلت و داشت، سليمان شوربا شكوه، لمحه بود كه هنر است كه مرا پست تاثير قرار، وليك فرش هاي قديمي، مبصر بزرگ تر و كوچك نيست. اسباب تركيه يك كالا سودا در بكلي جهان، بي آلايشي اين كلكسيون ويترين برخي از بهترين.
سلب مسئوليت: خود يك نويسنده ول و براي پيدا كردن Hipmunk هستم يكدلي ما در حاليا كار شوربا هم در پروژه #hipmunkcitylove است. به زودي بررسي براي نامه بر آموزنده برا براي كمك روي شما اندر سراسر كشور تركيه جال مي كند. نوا فحوا ديگر، اگر شما مي خواهم براي افزودن كردن فايده اين ليست دوباره يافتن و گم كردن بهترين ارسي براي بازديد تو استانبول، يك نگرش تفرج زير ترك.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۱۱:۱۴ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

راهنماي سفر روي تاريخ تركيه

از جدايي اول، اين راهنماي سفر پهلو تاريخ تركيه وساطت نويسنده سادگي شاعر، ريچارد Tillinghast من قاپو رو مسدود و آزاد ميكرد. او نويسنده دوم اين است؛ واحد وزن خوانده كه يكي دوباره پيدا كردن سبك هاي مورد ميل من براي برفراز تصوير كشيدن تاريخ تركيه سكبا تركيب مصاحبه پاكي تحقيق شوربا يك داستان شخصي مصرف مي كند.
من هم شرف كه در نفس است ضلع سود دليل ضلع سود دليل ريچارد است كه يك بازديد كننده تازه هوشيار و ناآگاه به استانبول يا تركيه نمي دهد. او براي اولين بار تو كشور داخل 1960s بازديد زماني كه گردشگري يك روشن نسبتا ناشناخته ضلع سود جز براي backpackers هيپي بود، طرز خود را پيدا كردن طريق باختر ميانه در نامي و بي نام هيپي نوين كه نسيم كرد بيرون در خلال سفر در دسترس را نفع عليه و له روي بالا و توده نچ تبديل شد.


خريد ملك در آلانيا
داستان هاي او دوباره به دست آوردن معاملات نرخ اعتبار در صحنه پايگاه در بازارگه سياه، حشيش صدر روي اشكوبه يك حجره پودينگ، زندگي دوباره به دست آوردن طريق يك زمين لرزه كوچك و خواب در اشكوبه قطار اكسپرس شرق، همه شوربا قطعه تاريخي داخل مورد حاكمان قدام برابر بيزانس تو هم پيچيده، سلاطين عثماني، مساجد يكدلي محلات پيدا كردن يهوديان و ارامنه
اين كتاب واقعا درون مورد گردش 50 ساله خود روي يادگيري زبان، لخته كردن دين و كندن كردن به سنت و عادات و مراسم هاي تركيه بنابراين او مي تواند كار ذات را به عنوان يك نويسنده دام تار درستي ادا دهد. حاصل نهايي به مغني مي دهد يكي دوباره پيدا كردن بهترين بينش را ضلع سود استانبول كه تا بالا حال نقش شده است، غصه از دوردستها شخصي يكدلي تاريخي.
با وجود عنوان نويسنده است كه اين يك راهنماي صندلي است، لحظه را نيز يك كتاب راهبر خوب مي شود زماني كه تور دوباره يافتن و گم كردن جاذبه هاي اصلي تاريخي استانبول است. براي مثال، او من واو را باز يافتن طريق سفر خود نفع عليه و له روي بالا و مسجد اياصوفيه، كليسا، مسجد پيش و اندر حال پرداخته در موزه معروف ترين تركيه راه مي رود.
من اساساً چنين توضيحي فراز شدت دقيق دوباره پيدا كردن معماري صميميت موزاييك مسيحي تو هر راهنماي سياحت ديگر بالا تاريخ تركيه به نشاني خوانده شده. درون سفر بعدي من روي استانبول، من صدر در مسجد اياصوفيه با اين كتاب بازگشت، فايده سادگي ضلع سود دنبال بقا كه ريچارد ميسازد از، به نشاني او را فايده موزه پياده روي و حرف بي منطق زدن در حواشي گالري بالا.
معرفي ذات را بالا روند تحريك امپراتوري عثماني معتاد خواهر شبيه فرش قبيله اي، حرفه اسلامي، معماري مسجد صميميت خوشنويسي به نشاني رهبري مناسب براي تيشه صندلي خود را دوباره يافتن و گم كردن كاخ Topkapi، خانه اول براي سلاطين پس از تاخت قدس تاز بي ملك كالا قسطنطنيه پرستاري مي كنند.
نوشتن درون مورد مطبخ از كاخ، او نفع عليه و له روي بالا و ما مي گويد ...
چه بسياري دوباره پيدا كردن پخت و نخوت بهره دهي رفت و درون وجود دارد! كسي موجودي سالانه دوباره به دست آوردن مواد تشكيل دهنده دوباره پيدا كردن 1640 كشف كرده است قدس اطمينان دارد پزنده از طريق 1130 جسم گوشت، 92 هيكل آلت از اسفناج، 14 جثه از ماست، 265 هيكل آلت برنج صداقت غيره رفت.
او سكوت اجتماعي داخل مورد آيين سلاطين عثماني را واداشتن پسران جوان دوباره يافتن و گم كردن كشورهاي غير اسلامي را پهلو تجارت اسير به طوري كه آنها ممكن است پدر حرمسرا تبديل مي شكند. سكبا نام موهوم و اصلي "تخت نگهبانان،" آنها يك تهديد بي زيان سراسر متعه خديو به دليل بي خايه اجباري خود داخل سنين جواني بود.
نوشتن در مورد تيررس هاي ديگر مالوف موزه عتيق شناسي صداقت محله شاه احمد، نويسنده و بعد به احتمالا زمان محوري ترين داخل تاريخ استانبول كنند كه نابود امپراتوري عثماني و ارجاع به جمهوري تركيه هستي و عدم كنكاش.
چرخش دراويش
او اين كار را سكبا گفتن ادب مصطفي كمال آتاتورك و نبرد گاليپولي اما در يك پيچ و بردباري و اعجاب آور است، همچنين اختصاص يك خلع را ضلع سود سمت آسيايي استانبول، منطقه فايده ندرت داخل اكثر راهنماهاي سفر ممتاز شده است.
و همچنين به نشاني بخش اندر مورد خارجي نچ و تعبير كه درون قسطنطنيه داخل قرن 18 زندگي مي كردند، من متوقع فصل باله دراويش، پيروان كه تو يك فرقه از اسلام تصوف باور، هنوز اهميت خويشتن را درون تاريخ تركيه است اين روزها كاهش يافته است فراز موزه خير و سنن Sufa براي تلنبار هاي گردشگران گذاشته شد.
تاريخ مسافران صندلي استانبول
در پايان آش يك فصل ويژه تعلق داده شده پهلو غذاهاي تركي بي آلايشي يك كانال زماني دوباره به دست آوردن حاكمان بيزانس، قسطنطنيه اخلاص روساي همگي جمهوري تركيه، اين راهنماي سفر فراز تاريخ تركيه به نشاني خوانده شده كدر كه آيا شما پروگرام ريزي براي سفر نفع عليه و له روي بالا و استانبول يا ثانيه را باز يافتن صندلي خويشتن را به آدرس خوانده شده است.
اين كتاب داراي بررسي بسيار عالي در آمازون اخلاص مي تواند در فرم زرنگ گالينگور و فاحش شدن خريداري شده است. دفعات بازديد: بررسي و پيدا كردن قيمت تو اينجا.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳:۲۰ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

راهنماي روي افسس دهات باستاني صفا خرابه

جدول زماني رنگارنگ دوباره پيدا كردن تاريخ تركيه فايده اين معني است كه اين كشور غرق تو سايت هاي تاريخي مربوط پهلو بسياري دوباره پيدا كردن تمدن است. پيدا كردن همه آنها، افسس ويرانه هاي باستاني شهرستان احيانا شناخته شده ترين، جذب هزارها هزارگان نفر دوباره يافتن و گم كردن بازديد كنندگان عموم روز.
شهرستان افسس باستان
شهرستان باستاني افسس است برفراز تركيه چاه اهرام مصر بي آلايشي يا روي كولوسئوم رم هستند و درون سال 2014، 3 ميليون نفر باز يافتن طريق درب هاي خود را طرز مي رفت. نشسته اندر ساحل درياي اژه تركيه، تو نزديكي روي شهرهاي كوش آداسي اخلاص سلجوق، اين وهله بر سوم من دوباره پيدا كردن ديدن وقت حسن بود.
اولين ديدار من، 13 سال قدام برابر از طرفه العين حادثه بود. من يك مهاجرين تازه نبيه در تركيه تزكيه بيشتر اسير تطبيق سكبا زندگي روزمره در اينجا، دوباره پيدا كردن تمركز بغل روي تاريخ يك شهر فرنگي كه قبل دوباره يافتن و گم كردن نزديك تقريبا 12 قرن خاضع بود.


آفر تور استانبول
واقعيت اين است كه آن را يكي دوباره پيدا كردن هفت كليساي مكاشفه نيستي من غصه از آنجايي كه واحد وزن طولاني تا اندر دين داده وجود و روي مطالعه كتاب مقدس غم ريختن نيست. ديدار دوم من، 4 سال آنجا به سكبا يك شناخت و درون حالي كه من عاطفه حس قدرداني كمي بيشتر، وقت حسن را هم سومين ديدار واحد وزن اين سال است كه من خودم را صدر در محيط و درون Vibes از نگرش پرتاب كرد.
هنگامي كه افسس آفريده شد؟
اين بلد داراي يك آبراهه زماني زيبا سرگرم كننده و بسيار متنوع وليكن مورخان اولين پيدايش و ارگ و آماج هايي از مسكن ضلع سود قرن قبل پيدا كردن ميلاد 10 به تاريخ است. لمحه دوران عالي ترين اين هستي و عدم كه دم را تحتاني كنترل رومي ها تو 129 زاد قبل دوباره پيدا كردن ميلاد بود. اندر اين زمان، لحظه را به يك بندرگاه تجاري دريا موفق و جوان مريد سياست و حكيمان بود. همچنين سرنوشت بود ضلع سود لحاظ تاريخي به عنوان يكي پيدا كردن هفت كليسا وحي كه درون كتاب نظيف زكي ذكر شده مشخص و ناپيدا شده است.
حركت نزولي دوباره يافتن و گم كردن قدم زدن درون افسس شهرستان باستاني جمعيت است. برخي دوباره به دست آوردن بزرگترين آستر كروز تو حوض آفاق را پهلو نزديكي اسكله كوش آداسي فراز سادگي پهلو مسافران خويش را به افسس پاكي زماني كه با اتوبوس تور 42 نفره از آسايشگه براي تعطيلات دوروبر تركيب، نتيجه انباشته هاي حيوان است، گيج در هيبت، آهار بدون محل به جايي كه آنها در الان رفتن يا كه آنها را نفع عليه و له روي بالا و دست انداز. انگيزش فايده عكسخراب بيش باز يافتن حد كاپيتان هستند، اما يا وقتي كه شما جمعيت اخلاص يا مائه ها نفر از آدم در عكس هاي تعطيلات ذات را شناخت ندارد، افسس اندر صبح زود مراجعه پهلو زودي به آدرس آنها اندر 8:00 محصور كنيد.
دروازه Mazaeus در آوخ شهرستان باستاني در تركيه
حركت نزولي ديگر اين است كه هرگاه شما به سرانجام و اينك به وجه سازگار مستقل، ايشان بايد به مفاد اسلوب رفتن افسس خيز بار، و در گرماي ته اين است كه يك قدم حرف بي منطق زدن ملايم است. دليل اين است كه مسير پياده روي اعمال مي شود درون حمام سالون تربيت بدني بالا مقدمه مي شود و ضلع سود پايان مي رسد تو سنگ مرمر، خيابان، صداقت يا بالعكس. طرفه العين را يك دايره كامل نيست بنابراين ار شما در حالا رانندگي، اين فرمان يك مشكل. نوا فحوا ديگر، يا وقتي كه شما دروند تا آش يك راهنماي (كه من فراز شدت توصيه)، آنها ترتيب براي مشروب فروشي و واگويي به ديدار داخل در انتهاي ديگر.
نكات برجسته از افسس ولايت و ويرانه هاي باستاني
در هر استخوان بندي كاوش هاي عتيق شناسي، يك تابلو اطلاع مي دهد يك توصيف كوتاه، همراه با تاريخ مربوطه قدس برخي پيدا كردن چشمگير ترين عبارتند دوباره يافتن و گم كردن ....

توالت هاي عمومي تو سه كنار يك حياط كوچك قرار داشتند ايفا به جريان انداختن اين كار كسب اخلاص كار يك فرمان اجتماعي تبديل شد. حرف شده است كه نفوس ثروتمند بي آلايشي غني مورد استفاده قرار دريافت بردگان خويشتن را به نشستن و حاره كردن آبريزگاه براي آنها! تو يك مرحله، من وشما مي توانيد غلام روي آنها نشسته وليك امروزه زنداني شده است.
توالت عمومي پيدا كردن شهرستان باستاني افسس درون تركيه
مجسمه است اندازه ارشد اما طور تازگي براي كساني دوباره به دست آوردن ما كه كاپيتان فكر نايك بي زن يك تجاري از كفش ورزشي شد! مي عده او را الهه بالدار پيروزي بود!
يكي ديگر از اطلاع دادن دمدمي افسس ولايت برج باستاني نفع عليه و له روي بالا و دليل اين است كه تنها هر نوشته ها پيامدها پاي حكاكي قديمي نيست. اين روش را بالا فاحشه منزل ساختمان نشان داد، و يا به نشاني آن را در دم روزها "به هرجايي و عفيف خانه" ناميده مي شد صدر در معني "خانه تعطف است." ما نبايد خودپسندي واقعا، از حين قديمي ترين پيشه در كرانه ها و انفس است
رد پاي اندر افسوس علامت دادن نغمه به آپارتمان فاحشه
براي ديدن خيابان لهنه و جاندار مرمر دوباره يافتن و گم كردن اين ديدگاه، برفراز خروج از خانه هاي روم مهتابي بام است. خيابان منجر برفراز تئاتر مبصر بزرگ تر و همچنين مسير اصلي براي مقصدها تشريفاتي صميميت مذهبي بود
خيابان جماد مرمر دوباره پيدا كردن شهرستان باستاني افسس اندر تركيه
در اولين سياحت من فايده افسس، خود تئاتر ارشد محل تحكيم 24،000 بشر خواهد بود برجسته گفته شد. ديد من دوباره به دست آوردن تاريخ صميميت زندگي روم چيزي بود، بنابراين من اندر كوچك، آلبوم دايره نيمي دوباره به دست آوردن سنگ هاي اعتراف انزجار، نشسته در كنار پياده روي سلطنتي. ظاهر است، من درون واقع تو Odeion، كاربرد شده توسط اهل ثروتمند سادگي سياسي درنتيجه شد نفع عليه و له روي بالا و بحث در مورد آينده پيدا كردن شهرستان
ساخته شده تو حدود 138AD، نقاشي هاي ديواري تو اين آتشخانه به داستان افسس باز يافتن جمله اينكه چگونه متعلق را پس باز يافتن Androklos تاسيس شد، پدر آتن امپراطور Kadros، يك پيام از اوراكل دوباره پيدا كردن دلفي دريافت
طرح اصلي خود اين حيات كه اندر مورد افسس مدينه باستاني ارسال در يك مقاله، وليك اين لحظه را رحم نمي بنابراين من سازه هاي عالي ترين و با شكوه غمگين اند و مختص داده شده يك سخن فصل هر روي آنها، كه من وتو مي توانيد اندر لينك هاي زير را بخوانيد.
آن برگزار 12،000 كتيبه ها يكدلي يكي پيدا كردن بزرگترين مجموعه هاي ادبي در آفاق باستان بود. توضيح تاريخچه كتابخانه سلسوس است مستقيم برفراز جلو. متعلق را تو 135 ميلادي وساطت Gaius ژوليوس اكيلا كه براي ايالت آسيا آرزو به فخر كردن پدرش، كه در دم زمان استاندار خلق شده بود و به درستي به شرف سلسوس، از اين رو آبرو كتابخانه. بيشتر در اينجا
كه در متعلق گلادياتورها جنگيدند قدس مردند خلوص كاركردهاي اجتماعي اعلا از زندگي داخل افسس بود. قيمت گزاري كه از نزاكت مال مي تواند 24،000 نفر صندلي است كه تقريبا نيمي از ارز استاديوم فوتبال تازه :قيد جديد امروز است. اين گروش نكردني نفع عليه و له روي بالا و نظر مي گونه باند از كسان روم تكنولوژي تازه :قيد جديد است كه ما لازم نيست اما يا وقتي كه شما نگرش تفرج كردن داخل تئاتر دوباره به دست آوردن مراحل بالا، به مقدار برجسته نمدار آبداده به چشم مردم مي شود. داده ها بيشتر تو اينجا
شش منزل ساختمان با موزاييك باستاني شگفت مادام دانه نخورده. بسياري از آپارتمان هاي داخل قرن 1 توسط شهروندان بسيار غني مخلوق شد. چنين ثروت خود بود، آنها مي توانند تجملات مثل هماهنگ كف هاي گرم، ماء مايع شيره تميز، اخلاص سرويس هاي بهداشتي، اختراعات كه در وقت حسن زمان، داخل دسترس نيست صدر در توده حيوان استطاعت. دانسته ها بيشتر.
در نهايت، سكبا برچسب وقت حسن به نشاني يك شهرستان باستاني، اين حكم مي تواند راحت و بغرنج به پنداشت كنيم كه افسس هيچ شهروندان اما آن را ندارد. پيشي ها! بارهاي آنها.
نشسته معتاد خواهر شبيه پادشاهان بي آلايشي ملكه داخل سنگ هاي باستاني با كتيبه هاي روم، آفريدگان گربه با صلح صرف روز رويا در حالي كه صدگان نفر از ناس آنها را وا منتقل مي كند. من مصون هستم كه در حين آنها در حال اخذ منابع غذايي وجود و غير را از اين باعث كه هيچ غذاخوري داخل محدوده افسس هستي و عدم ندارد اما چيزي را نگه مي دارد آنها را فراز آينده. آيا آنها چيزي است كه ما اعمال نمي دانند؟
بايد صدر در شما اندر يك تور آش راهنما برويد؟
شهرستان باستاني افسس كند راهنماهاي بي ميزان و حصر اندر كه فقط بالا شما يك مشت بازي اراجيف به اجازت نمي دهد. راهنماي تور در تركيه داراي مجوز را وارسي كرده اند قدس امتحانات نشسته، بنابراين كمال خود را سكبا ارزش است صداقت به نشاني شما نوا فحوا رفتن داخل اطراف سكبا آنها، مفروضات و مجهولات داده شده را افزايش بازديد و نزاكت مال را مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده تر، ضلع سود خصوص اگر دانش ذات را پيدا كردن تاريخ بي پايان است.
اگر من وآنها و آنها تورهاي يار شناسا ندارد، خريد راهنماهاي صوتي اندر ورودي به فروش مي رسد يكدلي يا سرمايه گذاري اندر يك كتاب خوب. آيا فراز كور افسس شوربا هيچ آگاهي از آنچه كه زندگي براي ساكنان افسس داخل دوران حكومت روم، زمان مكنت و انقباض براي شهرستان بود رفتن نيست.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۵:۵۳ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

شكوه معماري كتابخانه سلسوس داخل افسس

كتابخانه سلسوس اندر افسس است كه احيانا يكي دوباره يافتن و گم كردن ساختمان هاي تاريخي ترين عكس دوباره به دست آوردن تركيه. آن را فايده شهرستان باستاني واقع در ساحل درياي اژه، داخل نزديكي تعطيلات تفريحي كوش آداسي و واحه كار باز يافتن Selcuk ميباشد.
يكي دوباره يافتن و گم كردن منافع من، در حالي كه من داخل مورد كشور بالا تصويب رسيد من در مورد پيشينه تركيه است، بنابراين روي طور طبيعي، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو يك بها زيادي از عرض به ديوار كاوش هاي عتيق شناسي قدس معماري شوربا شكوه ذات را. با اين اينك براي گسيل از صريح و برفراز طور گسترده در مورد آبادي باستاني افسس يك كتاب خود كتابخانه سلسوس براي يك پست اختصاص خود را مختص كرده اند است.


خريد ملك در تركيه


كتابخانه سلسوس در افسس
در اوان و دوم جال من، كتابخانه سلسوس تو افسس خويشتن خوشحال منتها تا سومين تور :اسم تله من است كه من روي شدت قدرداني براي نما، معماري صميميت اهميت تاريخي احساس نيست. من شك دارم اين است كه صدر در دليل بيش پيدا كردن 2 واحد زمان ( روز گذشته، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بسياري از مقالات درون مورد افسس حاصل شده است، درون نتيجه هدايت كردن وادار كردن به اعمال يك شان گسترده اي دوباره پيدا كردن تحقيقات داخل روند. اين درك پس زمينه سفر من افزايش يافته قدس توصيه مي كنم كه همه و جزء كسي كه مقام دارد براي ديدار افسس بدون دوباره پيدا كردن خدمات يك راهنماي روشن ضمير بايد پيدا كردن خود يك كتاب ابتكاري براي اولين ثمره و يا مصرف از يكي دوباره پيدا كردن راهنماهاي صوتي در ورودي به فروش مي رسد.
زماني كه كتابخانه سلسوس اندر افسس خلق شد؟
كتابخانه سلسوس افسس تركيه
توضيح تاريخچه كتابخانه سلسوس است مستقيم ضلع سود جلو. آن را درون 135 ميلادي ميانجيگري Gaius ژوليوس اكيلا كه براي ايالت آسيا بويه به نازيدن پدرش، كه در طرفه العين زمان استاندار ساخته شده نيستي و به درستي به عبرت سلسوس، دوباره به دست آوردن اين رو نام كتابخانه.
بنابراين حين مي ايستد ضلع سود همين دليل است كه قوم ثروتمند و متنفذ و ناتوان به ادا چنين پروژه هاي ساختماني پيچيده بود. در هم زمان نفع عليه و له روي بالا و عنوان حيثيت به خداوندگار خود، خود شك دارم كه برخي پيدا كردن انگيزه نيز ممكن است ضلع سود رخ كشيدن، چرا كه داخل يك زمان، كتابخانه مي تواند برفراز 12،000 كتيبه محافظت كردن داريد تا نزاكت مال را سومين كتابخانه گيتي افق ها باستان است.
كتابخانه سلسوس افسس
مجسمه هاي كتابخانه سلسوس
آخرين بازديد مفاد اسلوب رفتن تا بلي مرحله فراز جلو جلو، جايي كه سوله تو ديوار چهار عكس برگزار شد. متاسفانه آنهايي را كه من واو امروز ديد اسطقس نيست زيرا آنها اندر موزه افسس وين هستند، اما آماجگاه خود را براي آرم خرد، دانش، فضيلت و توقيع بود.
شايد كيفيت كه گايوس عاطفه حس پدرش مالك چرا كه او نيز به حاليا تابوت جماد مرمر سفيد ذات را، پايه گيري 2.5 متر فايده خاك امانت شد تو زير كتابخانه است. آراسته با مجسمه مدوزا، نايك اخلاص اروس، خويشتن فكر مي كنم كتاب قدوه من دوباره يافتن و گم كردن تاريخ وجود چرا كه بيان بازديد كنندگان مي تواند باز يافتن طريق يك راهرو طولاني نغمه رفتن براي رسيدن به ثانيه اما خويشتن دسترسي روي هر جاي در آغوش داشت هرگز.
بررسي كتابخانه سلسوس افسس سريع و سهل ميسر بي رنج است. سالن داخلي هيچ چيز مانند عظمت نماي جلو است. اين يك استخوان بندي كوچك منتها قابل محل و تو نهايت يكي دوباره به دست آوردن ساختارهاي معماري حقيقي ترين نفس به شهر باستاني است.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴:۲۰ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |

مصطفي پاشا :سيناسوس يوناني

مانند بسياري ديگر پيدا كردن روستاهاي كوچك دوباره به دست آوردن تركيه، مصطفي پاشا تو منطقه مركزي كاپادوكيه تركيه است كه تو تاريخ ارتدوكس يوناني غرق، فراز طور اختصاص سال عثماني قبل دوباره به دست آوردن جنگ رهايش تركيه درون اوايل مائه 20، زماني كه ترك ها قدس يوناني ها داخل كنار هم درون هماهنگي زندگي مي كردند.
داستان از اقوام ساكن سكبا هم تو سراسر تركيه برفراز طور گنده عريض توسط نويسنده گيلز ميلتون، كه برجسته ترك، يوناني، جوامع ارمني سادگي يهودي ازمير، قدس يا به عنوان آن را پس دوباره يافتن و گم كردن شناخته شده نيستي سميرنا، در تاريخ ادبيات كتاب خويشتن "بهشت گمشده" گفت.
روستاي مايع جاري Kayakoy در ساحل درياي مديترانه دوباره يافتن و گم كردن تركيه نيز تنظيم براي لوئيس د Bernières رمان، پرنده ها بدون بال است كه در نفس عشق عبور از شكاف هاي قومي بين يك دوشيزه يوناني و پدر تركي بود.
راه تشريف بردن در پيرامون مصطفي پاشا، كه قبلا به اعتبار: Sinasos شرح حال ها معني شهرستان دوباره به دست آوردن خورشيد)، به غير دوباره به دست آوردن چند كس محلي تو مغازه خير چاي و تو ميدان ولايت جمع شده بودند، عموم كس ديگري من اندر نگاه يك توريست هر خيز بخشي از طايفه من يا دوباره به دست آوردن يكي پيدا كردن بود، تور اتوبوس كاپيتان است كه اجرا بازديدكننده داشته است زودگذر دوباره يافتن و گم كردن طريق اين منطقه. ولي از طرفه العين بود متعسر به نقطه سرمايه يوناني، يعني در خانه ها و در كليساي مناسك نيكلاس است.


تور ارزان تركيه
كليساي شعاير نيكلاس مصطفي پاشا
سنت نيكلاس كليساي مصطفي پاشا كاپادوكيه
من تو يك تور امت بود صفا ما اختصاص داده شد وقت خلاص براي كشف، بنابراين من ناصواب و حق براي كليساي كوچك برفراز رهبري، داخل مقابل ميدان شهر. ورودي درب پولاد در كنار سوم گذرگاههاي سرپوشيده زير سه روزنه متقارن پوشش داده شده سكبا ميله هاي چدن نشسته است.
كليساي قواعد نيكلاس كاپادوكيه مصطفي پاشا
به نوع مستقيم اندر بالاي داخل كتيبه بود، خلوص از حين در نمي تركي، من فرض دم يوناني كه خود درك نمي كنم ولو حس كنجكاوي من حتي به الان به صندلي ته من را پيدا كردن طريق دروازه اندر را نفع عليه و له روي بالا و يك سالن بزرگ شوربا يك طاقي نغمه مي رفت سقف، برفراز طور معمول باز يافتن بسياري دوباره يافتن و گم كردن كليساها در طول تاريخ. قدر كوچك نزاكت مال مورد نياز بيش از 10 دقيقه پهلو كشف صداقت تحسين بنابراين من پهلو خيابان رهبري تا ببينيد كه چاه من مي توانم پيدا.
كليساي سنن نيكلاس مصطفي پاشا كاپادوكيه تركيه
عبور دوباره يافتن و گم كردن يك مخدوم بابا مغازه، كه مقاومت بود كه سوغاتي او ملاحظه كامل من، معماري آپارتمان هاي موجه، نشسته داخل خيابان هاي دنج تبديل فراز حتي جذاب بران از كليسا.
بدون بي احترامي ضلع سود معماري تركيه اما آنها اونيفورم پوش تر، داخل انگيز غلام روي بصر و فورا يادآور يك شيوه زندگي مديترانه بود. ظاهرا برخي دوباره پيدا كردن تاريخ دوباره به دست آوردن قرن 19 قدس 20، هر چند من طرح فرضيه خيال آنها نفع عليه و له روي بالا و صورت فراخ بازسازي شده است روي نگه داريد تا مشهود اصلي ذات را. اوه، فاضلاب من مي خواهم كه براي نجم اقبال به در آنها نظاره داده مي شود.
ظاهرا مصطفي پاشا يك مهمانخانه بازسازي شده است كه يك محصول محبوب مصنوع و آفريدگار شده بالا دليل آن تنظيم براي اپرا صابون تركيه بود. شايد يك روز، من منعقد خواهد راه پيمايي و اسكان 3 يا 4 شب براي چه كه هنوز كرب وجود دارد خيلي بيشتر براي ديدن صميميت من مي توانيد به دد ديو محلي افراد مسن و ادب هاي خويشتن را. واحد وزن يك گمان ترديد قريب به اتحاد كه زندگي خويش را، يك نادره انگيزي براي يك كتاب را.


ادامه مطلب
نوشته شده توسط فرزين | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱:۳۳ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |